Woensdag 20 mei: Utrechts Bijbeldebat - De Tuin & De Stad

Gaat de technologie ons redden? En wat is er vanuit de Bijbel over menselijkheid en maakbaarheid te zeggen? Op woensdag 20 mei is het volgende Bijbeldebat in Utrecht. Met Maaike Harmsen, theoloog en politica en gespecialiseerd in technologie en ethiek en bijbelwetenschapper Alex van Heusden. De presentatis is in handen van Marco Visser. Deelname is gratis, aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Deur gaat open om 19.00 uur, het debat begint om 19.30uur.

De Utrechtse BijbelDebatten zijn een gezamenlijk initiatief van De NieuweBijbelschool, de PthU en de ThUU.